פורום צ'ה
http://che.co.il/NewForum/phpBB2/

יש לי שאלה!
http://che.co.il/NewForum/phpBB2/viewtopic.php?f=1&t=26969
עמוד 1 מתוך 1

מחבר:  יאיר המלך. [ 10 יולי 2020, 09:09 ]
נושא ההודעה:  יש לי שאלה!

קבוצה א' ספגה סל. האם מותר לשחקן הקבוצה שספגה לנוע ימינה ושמאלה במקביל לקו הבסיס על מנת להכניס את הכדור למגרש? האם מותר לו למסור את הכדור לשחקן אחר שנמצא לידו מחוץ למגרש? ואם מדובר סתם על הכנסת כדור בעקבות שריקה לאאוט או עבירה ללא זריקות

עמוד 1 מתוך 1 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/